07_BeispielT05_BegründungHD_SV

GAB 2018 - Tonbeispiele

1 November 2018, Liliane Affolter, 1 view

T05: und i find zum bispi i find würk bim sprachverständnis / (.) wenni mir jetzt vorsteue (.) uf schwizerdütsch (-) den merki im bärndütsche gits jo ke höflichkeitsform I: jä T05: u ds (.) dr fingi nähr i dr umstellig für ds sprachverständnis ds teschtä (-) findi das immer chli anders wenn ig denn das machä (.) as wenn das nächär irgendwie ä baslerin macht odr so will dert gits (.) d höflichkeitsform / (-) ºh und wenn dr patiänt (.) nid e bärner isch / (–) de findis findis klarer wenni die ufträg uf hochdütsch gibe [T05: und ich finde zum beispiel wirklich beim sprachverständnis / (.) wenn ich mir jetzt vorstelle (.) auf schweizerdeutsch (-) und dann merke ich im berndeutschen gibt es ja keine höflichkeitsform I: jä T05: und das (.) das finde ich nachher in der umstellung um das sprachverständnis zu testen (-) finde ich das immer ein wenig anders wenn ich das denn mache (.) als wenn das nachher irgendwie eine baslerin macht oder so weil dort gibt es die höflichkeitsform / (-) °h und wenn der patient (.) nicht ein berner ist / (–) dann finde ichs finde ichs klarer wenn ich die aufträge auf hochdeutsch gebe]

Viewable by everyone. License defined in content.